Հաճախ տրվող հարցեր
Կայքում նշված է ապրանքի գինը և հարկերը (առաքման գումարը ներառված չէ):
Այո, առանց կրեդիտ քարտի կարող եք գնումներ կատարել՝ կայքում ընտրելով վճարման կանխիկ տարբերակը: Առանց կրեդիտ քարտի գնումներ կարող եք կատարել նաև զանգի միջոցով:
Պատվերը ձևակերպելուց հետո Ձեր Էլ. հասցեին կստանաք հաստատաող նամակ: Բացի այդ, պատվերը կհայտնվի «Պատվերների պատմություն» հատվածում:
Այո, Դուք կարող եք չեղարկել Ձեր գնումները (նայել «Կանոններ և Պայմաններ» բաժնի «Գնումների, գնումների վերադարձի և չեղարկման պայմանները» կետը):
Անկախ նրանից գնումները կատարել եք առցանց, թե զանգի միջոցով, փոփոխությունները իրականացվում են միայն զանգի միջոցով, փոփոխելու համար զանգեք հետևյալ կարճ համարին՝ 8022:
Այո կարող եք, սակայն առաքման գումարը չի վերադարձվելու (նայել «Կանոններ և Պայմաններ» բաժնի «Գնումների, գնումների վերադարձի և չեղարկման պայմանները» կետը):
Կայքում գնումներ կատարելու համար ցանկալի է, որ յուրաքանչյուր օգտվող ունենա իր անձնական էջը`պրոֆիլը: Սա պարտադիր պայման չէ: Անձնական էջ չունենալու դեպքում կարող եք կատարել գնումներ, բայց չեք կարող տեսնել նախորդ գնումների մասին մանրամասն տեղեկությունը և ցանկության դեպքում կրկնել նույն պատվերը:
Ձեր կատարած գնումների ցանկը կարող եք տեսնել Ձեր անձնական էջում և էլ. փոստում: Պրոֆիլում պահպանվելու է նաև Ձեր նախորդ գնումների պատմությունը, որը հնարավորություն է տալիս, ցանկության դեպքում կրկնել նախորդ պատվերներից որևէ մեկը:
Ձեր կրեդիտ քարտից գումարը գանձվում է միայն վճարային համակարգին նման հրաման տալու դեպքում՝ սեղմելով «վճարել» կոճակը: Սովորաբար, գործընթացը տևում է ընդամենը մի քանի վայրկյան:
Ծիրան կուտակային քարտի բոլոր օգտատերերը կարող են կիրառել այն առցանց գնումների ժամանակ և նույն սկզբունքով կուտակել միավորներ և օգտագործել դրանք:
Գնումներ կատարելիս խնդիրներ ունենալու դեպքում զանգեք 8022 կարճ համարին:
Ապրանքների ցանկը ընտրելուց հետո կպահանջվի 3 րոպե, իսկ ընդհանրապես դա կախված է Ձեր գնումների ծավալից (հիմնական ժամանակը ծախսվելու է ապրանքների ընտրության վրա):
Ձեր կողմից նշված ցանկացած կարծիք, անկախ դրական կամ բացասական բովանդակությունից, կտեղադրվի կարծիքներ բաժնում, եթե այն չի պարունակում մեր կայքի քաղաքականությանը ոչ հարիր բովանդակություն: Հակառակ դեպքում մենք իրավունք ունենք այն ընդհանրապես չհրապարակել: Կայքում կարող եք գրել 2 տեսակի կարծիք.
- Կայքում վաճառվող ապրանքի վերաբերյալ:
- Մեր սպասարկման և կայքի վերաբերյալ:
Այո, կարող եք:
Գնումները կատարելուց առաջ նշում եք Ծիրանի Ձեր նախընտրելի մասնաճյուղը, որտեղից կատարվելու է առաքումը, իսկ վճարելուց առաջ ստացողի տվյալներ՝ անուն, ազգանուն, հեռախոսի համար: Այս դեպքում, վճարում եք արտերկրից, իսկ գնումներն առաքվում են Հայաստանի հասցեով: Վճարման հետ կապված մանրամասները տե՛ս «Կանոններ և Պայմաններ» բաժնի «Կրեդիտ քարտեր» կետը:
Հարցերի և խնդիրների դեպքում կարող եք զանգել 012 80 80 22 համարով: