Հաճախ տրվող հարցեր
Ինչպե՞ս իմանալ, որ իմ գնումները հաստատված են:
Պատվերը ձևակերպելուց հետո Ձեր Էլ. հասցեին կստանաք հաստատաող նամակ: Բացի այդ, պատվերը կհայտնվի «Պատվերների պատմություն» հատվածում:
Վճարել եմ գնումներիս ամբողջ արժեքը, սակայն հաստատում չեմ ստացել:
Գրեք օնլայն չաթում կամ զանգեք 8022 կարճ համարին, և մեր աշխատակիցները անմիջապես կպատասխանեն Ձեզ հետաքրքրող բոլոր հարցերին:
Ինչպե՞ս ստանամ այն հարցի պատասխանը, որը նշված չէ հարցերի այս բաժնում:
Գրեք օնլայն չաթում, կամ զանգեք, և մեր աշխատակիցները անմիջապես կպատասխանեն Ձեզ հետաքրքրող բոլոր հարցերին: